Dla biznesu
Jako trener biznesu realizuję projekty rozwojowe dla managerów i ich zespołów.
Jako praktyk analizy transakcyjnej projektuję szkolenia w oparciu o sprawdzone teorie z nurtu AT, tak aby w jasny i łatwy sposób wykorzystać wiedzę użyteczną dla organizacji.
Prowadzę projekty nastawione na budowanie kompetencji związanych z satysfakcją i lojalnością Klienta.
Specjalizuję się w rozwijaniu umiejętności pracy z Klientem z różnych kultur oraz budowaniu postawy zorientowanej na Klienta.
To, co mnie szczególnie interesuje, to ocena Customer Experience oraz udoskonalanie ścieżki doświadczeń Klienta — Customer Journey.
Pracuję z:
- Managerami średniego szczebla zarządzającymi zespołami customer support,
- Nowo zatrudnionymi specjalistami customer support,
- Zagranicznymi pracownikami, którzy pracują w Polsce w ramach pobytu
- Młodymi pracownikami z pokoleniem milenialsów,
- Specjalistami, którzy zaczynają pracować z Klientami, a wcześniej tego nie robili.