?> ?>

Dla biznesu

Jako trener biznesu realizuję projekty rozwojowe dla managerów i ich zespołów.

Jako praktyk analizy transakcyjnej projektuję szkolenia w oparciu o sprawdzone teorie z nurtu AT, tak aby w jasny i łatwy sposób wykorzystać wiedzę użyteczną dla organizacji.

Prowadzę projekty nastawione na budowanie kompetencji związanych z satysfakcją i lojalnością Klienta.

Specjalizuję się w rozwijaniu umiejętności pracy z Klientem z różnych kultur oraz budowaniu postawy zorientowanej na Klienta.

To, co mnie szczególnie interesuje, to ocena Customer Experience oraz udoskonalanie ścieżki doświadczeń Klienta — Customer Journey.

Pracuję z:

  • Managerami średniego szczebla zarządzającymi zespołami customer support,
  • Nowo zatrudnionymi specjalistami customer support,
  • Zagranicznymi pracownikami, którzy pracują w Polsce w ramach pobytu
  • Młodymi pracownikami z pokoleniem milenialsów,
  • Specjalistami, którzy zaczynają pracować z Klientami, a wcześniej tego nie robili.
pl_PLPolski